Underbar helg!

Det har varit en riktigt underbar helg!!
Började på fredagen med en skön födelsedag. Vi passade en liten kille några timmar mitt på dagen och det var jättemysigt! Han är hur skön som helst. Hann sedan med att åka till favoritrestaurangen och äta lunch. Hem igen och ta det lite lugnt innan alla tjejerna kom. Vi handlade all mat inför helgen innan vi hämtade L på stationen och kunde åka iväg. Det var en sjusitsig bil men det var väldigt trångt för det fanns inget bagageutrymme!
Upp till Tjörn och så fick vi vänta lite på färjan innan vi kunde åka över till Dyrön. Det var en väldigt mysig ö. image31
Middagen på fredagen bestod av räkor, kräftor och vitt vin! Otroligt gott!
Jag och K hade innan bestämt att vi skulle avslöja oss denna helgen. Vi har bestämt att vi ska gifta oss nästa sommar den 9/8 så under middagen frågade jag alla mina bästa vänner om de kunde tänka sig att vara tärnor och det kunde de såklart!

 image32
Vi satt upp länge och pratade. Väldigt mysigt!
På lördagen var vi ute på upptäcksfärd på ön. Det fanns en jättefin promenad runt halva ön som vi gick. image33
image34
Högsta punkten på ön var 60 m ö h. Här är det utsikt mot Åstol. image35
Promenaden gick genom en smal ravin. Det var väldigt fräckt gjort.
På eftermiddagen hade vi bokat en tid i öns bastu. image36
Den låg precis vid havet även om det inte var möjligt att hoppa i så var det väldigt fint. Här sitter vi färdigbastade och svalkar oss lite.
Vi fortsatte vår eftermiddag på altanen med lunch och läsning. Tog det bara lugnt, spelade lite spel, pratade och hade det bra.
På kvällen var det trerätters middag. Mycket gott!

Söndagen städade vi och åkte hem. Sedan var det dags för nästa kalas. Alla släktingar kom (eller jag alla och alla från min sida var det bara mamma och bror ;-)) Vi berättade nu för våra familjer att vi hade tänkt gifta oss och det blev en något chockartad stämning. Det kommer väl fler frågor när de har lyckats smälta allting kan jag tänka mig.
Det har iallafall varit en helt underbar helg! Bästa på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0