Nytt kort

Har gjort ett kort efter scrappis veckoskiss. Det var en riktigt trevlig skiss! Jag har gjort några filurkort till scraputmaningens filurutmaningar också men de visar jag lite senare. Jag var nöjd med dem iallafall.
image72
Köpte den här blomman hos Stellas för några veckor sedan men inte riktigt hittat något bra att använde dem till. Trodde inte att de skulle vara så stora, men här funkar det ju fint. Har stickles på bandet och på blomman. Tack är skrivet med sassafrasslass clearstamps. Skissen såg ut såhär:
image73
Det var en väldigt trevlig skiss, kommer absolut att användas igen. Jag är lite dålig på att göra likadana kort. Det är ju roligt att göra annorlunda men bra att göra snabba kort ibland.

Lämnade in arbetet igår så nu är det bara opponeringen kvar. Sitter alltså och väntar på det och har inte så mycket att göra om dagarna. Då är det så bra med internet. Man kan spela vanebildande spel: http://spelagratis.nu/orbox_online.html

eller kolla på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=5T6luJEgQIM  Den länken är till Johan Glans i Stockholm Live som min bror visade mig för ett tag sedan. Den tål att tittas på fler gånger för den är riktigt rolig! Mu!

Ändrade utseendet på bloggen igår. Såg att det var en tjej som hade en så snygg slider så jag tänkte att det vill jag ha också, men jag fattar inte vart jag ska lägga in den så om någon vet så tipsa gärna. http://www.slide.com/r/8FYZDIXR3T_BV8XEz96WIH8bRxXZ7Viq?previous_view=mscd_embedded_url
Jag tyckte iallafall att ränderna var roligare än tuggummirosa. Jag tog bort shoppingbilderna som var överst bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0