Minialbum

Det är tema minialbum på scrappiz den här månaden och de tipsade om att göra minialbum med bara ett 12gånger 12 papper. Så det har jag gjort. Visste inte riktigt vad det skulle va i men det fick bli om mina filurer. image51
Såg nu att i:et fattas, det har åkt av men det ska det ju vara också!
Det var lite klurigt att klistra ihop det för det ville inte riktigt sitta. Jag var nära att ta fram limpistolen där ett tag.
image52
Första sidan om filurerna. Jag har plats att skriva lite till men jag vet inte vad.
image53
Första sidan. Jag har egentligen bara presenterat vilka filurer jag har så det står  inget särskilt om dem.
image54
image55
Här har jag satt två och det är det ju meningen att det ska vara annars också, jag har alltså gjort plats för kommande filurer!
image56 f
image57
Sista filuren men jag hoppas att det kommer fler!

Kommentarer
Postat av: Feffy

Nej men vilket sött album. Det är ju helt bedårande. Och kul ide att göra om stämplar.

2007-05-14 @ 18:57:35
URL: http://feffy.blogg.se/pyssel
Postat av: Sara

Åhhh! Så fint och smart!!! Hoppas du skickat in bilderna till Scrappiz-bloggen också, det här är verkligen ett supersnyggt album!

2007-05-14 @ 20:04:56
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0