Kort på beställning

Mamma hade skickat ett tack för senast kort till en kompis som tack för en middag. Kompisen blev så förtjust att hon beställde 10 kort! Väldigt trevligt. Så igår började jag producera. Vet inte riktigt vad hon vill ha men jag gör lite allmäna kort.
image58
Cirkelstämpeln är från Easer. Den är streckad i den stora ringen med men jag har fyllt i. Även de andra stämplarna i ringen är från Easer.
image59
De bor vid kusten så jag tror att fyren går hem. Det är ett avlångt kort men hela kom inte med.
image60
image61
Det var gårdagens skörd. Jag får fortsätta ikväll.

Idag har vi skrivit riktigt mycket på arbetet. Det ska ju vara klart nästa vecka så det börjar ändå bli lite brådis. Ska sätta mig lite med det efter scouterna idag med. Det regnar :( så det blir nog inomhus idag på mötet. Åker ju på läger imorgon och hela helgen. Det är verkligen inte lika roligt när det regnar som det är vid fint väder. Vi får hålla tummarna att det slutar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ljuvliga kort! Och jättebra att du skrev om det, jag har nämligen planer på att göra ett set med ca tio kort till min mormor i födelsedagspresent som hon sen kan skicka vidare.

2007-05-15 @ 20:48:13
URL: http://www.lillasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0