Fler kort

Har gjort resten av korten som var beställda
image62
Kortet är taget i celofanen så man ser inte att det är lack på bokstäverna, ögonen och hjärtat. Filurerna är inköpta i veckan. Var uppe hos Maria kortmakare och hämtade mina filurer och köpte några papper. Bland annat hjärtpappret som är på detta kortet.
image63
image64
Cup cakesen är utklippta från ett papper. Tyckte att de var så söta. Lite 50-tals känsla på det hela.
image65
Den härliga skyltfiluren kom den här veckan med. Den kan man använda till mycket.
image66
Den är så otroligt söt den här filuren. Jag gillar det lite retsamma och så är katten så söt.
image67
Det här härliga pappret kommer från Cloud 9. Grodan är från Cissis stämplar.
image68
Lite galet kort som jag inte riktigt blev nöjd med men ibland får man inte till det helt enkel,

Har varit på scoutläger i helgen. Så härligt även om vädret var lite trist.
image69
Här har jag och N lägerbål. Jag är hes fortfarande...
image70
Faboulus FIve!!
image71
Lunchlagning vid kvarnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0