Ett kort till

Har gjort två kort till idag. Ett till sambon, brukade alltid göra små kort till honom innan jag började göra kort på riktigt men nu var det länge sedan. Har inte fotograferat det dock. Så gjorde jag ett kort till shoppingtråden på pyssel.net
image50

Använde filurängeln inne i mitt första kort och såg helt plötsligt detta kort framför mig! Jag kan inte sluta shoppa, det finns för mycket fint att köpa. Jag tror inte att jag är ensam direkt. Visserligen har jag inte använt denna dåliga ursäkt (ännu :-))

Sitter på landet och tittar på TV. Har ätit lite räkor och har det bra. Ska ta tag i att skriva lite på min uppsats men det finns ju så mycket annat roligt att titta på!
Lämna gärna en kommentar när du tittar förbi, då skulle jag bli glad!
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Millan

Alltså, det här kortet är bara så klockrent! Jättesnyggt!

2007-05-24 @ 08:53:37
URL: http://saltpeppar.se
Postat av: Hanna

Kortet var suveränt. Fick mig att skratta nu på morgonen.
Jag har en väninna som förr hade denna taktik
när hon köpte kläder: Hon la allt i garderoben och tog inte fram för efter x antal veckor. Så när pojkvännen frågade om hon hade köpt nytt, så kkunde hon säga att det var det inte. ;-)

2007-05-30 @ 09:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0