trevlig tur på stan

Idag tog jag mig i kragen och tog  mig in till stan. Ville hitta en skjorta och en anteckningsbok. Letade efter en skjorta som är tunn och sval att ha över om det är lite kyligt eller om man brännt sig eller så. Det var svårt att hitta. Jag vill helst inte att den ska vara vit heller för det blir aldrig rent. Hittade istället en söt blus som var tunn och sval. Har bytt en t-shirt i packningen mot den.
Köpte även en svart liten anteckningsnok att ha till resedagbok. Det är alltid roligt att ha efter resan för att komma ihåg.

Åt middag på en tapasrestaurang tillsammans med Kims mamma, kusin och lillebror. Det var en lite udda samling men det var trevligt!

Tror inte att vi har så jättemycket kvar att fixa nu, men det verkar ju lite konstigt. Det måste finnas saker som vi har glömt på något sätt. Ska fundera på det tills imorgon.

Har läst ut en bok av Hanne-Vibeke Holst idag som var mycket bra, Kungamordet. Spännande och man fastnade i den. Låg och läste till halv 4 i natt! Tur att jag blev klar med den nu så jag slipper det i natt.

Imorgon bär det av till Grebbestad och midsommarfirande. Tyvärr ser det ut att bli dåligt väder men det blir säkert trevligt iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0