Pysselträff

Idag har jag varit på pysselträff. Det är superroligt men man blir väldigt trött. Kom dit vid 10 och åkte vid 20. Då hade jag varit igång hela tiden. Hann med en hel del iallafall. Var nog mer produktiv än vad jag brukar vara.
image112
Jag köpte stickers av kortmakaren. Det var ganska många på och de kostade 15 kr. Det tycker jag var ett bra pris. Köpte både grodor och igelkottar,
image113
Lånade även blossom av kortmakaren. Varför har jag inte sett det innan? Det var ju jättefiint!  Även denna grodan var en stickers.
image114
Ett beställningskort.
image115
image116
Grattis stämpeln är från Kortmakaren och den köpte jag på träffen.
image117
Grodpappret från Cloud 9. Blommorna köpte jag från Stämpelboden som även de var med på träffen.
image118
Lånade stämpel av MalinA och liftade mig själv från ett kort i höstas.
image119
Två vinflaskekort.
Började på ett kort till men jag känner mig inte riktigt färdig med det.

Igår var jag på golfbanan med brorsan och gick caddie för honom, tänke inte på att smörja in mig så då fick jag såhär snygg bränna
image120
Härlig bonnebränna!
Vi hade lite gårdsfest igår kväll. Grillade på baksidan och kollade på lite humorklipp hemma hos oss sen.
image121
image122

Det var riktigt trevligt. Det är sådant här som jag kommer att sakna när vi är borta. Det är så härligt att bara vara lite spontan med sina kompisar och hitta på roliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0