Kims födelsedag

Idag är det Kims födelsedag! Väckte honom i morse med pannkakstårta såklart!
Det är det bästa han vet.Han fick en ryggsäck som passar inför resan av mig.

I lördags gjorde jag en vinflasketag till en flaska vi gav bort. Jag har inte sett någon sådan innan även om jag fattar att det naturligtvis har gjorts innan. Såhär blev min:
image99

Det är ett vin som passar till fisk och skaldjur som Kim köpt. Tydligen finns det bara 300 exemplar i Sverige.
Inuti skrev jag om vinet.
image100

image101

Det var roligt att göra och det gick ganska fort. Ska nog se till att göra några stycken på lördag när jag ska på pysselträff. Det ser jag verkligen fram emot. Det blir väl det sista jag pysslar innan vi åker. Jag ska låna ut mina saker till en kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0