Examen idag!

Idag är det sista dagen i skolan! Eller ja egentligen var det ju igår för då var det opponering av uppsatsen, vilket gick väldigt bra. Vi fick några kompletteringar såklart det får man alltid men vi var nog de som fick minst att göra. På måndag ska vi sätta oss med det. Så idag är det alltså slutceremoni och ikväll ska jag bjuda på buffé för släkt och vänner hemma hos mamma och pappa. Det känns ändå härligt på något vis även om det är ganska overkligt. Som tur är så söker jag ju inte jobb ännu eftersom att jag ska resa. Det finns ändå inte några jobb att söka!

Helgen ser ju ut att bli underbar. Fint väder och varmt. Imorgon kommer Götheborg tillbaka och det tänkte jag gå och kolla på. Det är ganska häftigt! K fyller år på måndag så han ska ha kalas på lördag och vi är bortbjudna på kvällen så det blir en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0