Beställningskort

Fick beställning på två kort av jobbarkompisar till mamma. Ett var till ett brudpar, men där väntar jag på namnen och ett var ett 50-års kort. Hon ville att det skulle vara lite humoristiskt och vad passar då bättre än tantstämpeln från eat cake graphics
image107

Jag är lite dålig på att använda blommor eller jag tycker helt enkelt inte att de är så snygga. Det blir så osymetriskt när vissa blommor har fyra blad. Det gillar jag inte, men i den här kombinationen blev det riktigt bra. Det kanske blev lite overdo men all doodling men det liksom bara fortsatte när jag väl hade börjat.

Kims mamma vill ha några vinflasketags så jag får väl se till att fixa det. Måste fylla på med bazzils också innan träffen. Får väl försöka fixa det imorgon.

Har provpackat nu, det blev snabbt fullt och då fick jag ändå inte med allt jag ville. Men Kim har inte packat ännu och hans säck är lite större så kanske att mina böcker kan få åka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0