3 nya kort

Idag kom Magnoliastämplarna. Jag var lite missnöjd med några av dem. Ska sälja dem vidare, men jag tänkte vänta tills lördag på pysselträffen. De kan få första tjing på de grejorna som jag ska sälja och sedan säljer jag resten på forumet. Det är lite mer saker än stämplarna.
Gjorde iallafall 3 kort, men bara ett med de nya stämplarna.
image102
Satte på ett tjejhuvud på stämpeln istället. Tjejer spelar ju fotboll de med och det funkade finfint tycker jag.

image103

Hade så mycket svart cardstock kvar så jag ville göra ett kort av det. De gröna ringarna låg på bordet och så blev kortet som det blev.

image104
Filurerna liksom talar till en. Det är självklart att det är lite retsamt att gå på semester när andra inte gör det så jag tyckte att den retsamma filuren passade så bra.

Tryckte på gravidlinnet idag med. Glömde av att fota innan jag gav bort det men det står goding över magen. Tyctke att det var lite roligare än bebis som det brukar stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0