rolig post

Efter att ha varit ute och gått en timma så var det rolig post som väntade på hallmattan!
Fick paket från min hemliga vän, det var 2 filurstämplar.
En djävulsfilur och ängelfiluren! Det var ett litet hjärta med också samt en christmas red stickles! Allt från Kortmakaren som var budbärare. Jag blev jätteglad!!
image14
En bild på det fina paketet!



image13
Det här kortet gjorde jag igår, jag hade stämplat upp djävulsfiluren i 2 ex på träffen så det var av det jag gjorde kortet men nu kan jag alltså göra hur många jag vill! Det syns ju inte så bra på kortet men ögonen har 3D-lack på sig och det torkade konstigt så han ser ut att skela. Det blev ganska komiskt. Skulle ha skrivit Va glor du på? istället!

Fick mitt lönebesked från ett ställe idag med och framför allt, den roligaste posten!!
En RAK från gunde på pyssel.net!! Jag kan inte riktigt smälta det för det var så otroligt gulligt och omtänksamt!
Jag fick hjärtspridarfiluren som jag har gjort ett kort med på träffen. Skulle få låna den och stämpla upp men nu fick jag den alltså! Jag är helt överväldigad. Stämpeln är så otroligt söt, men det hade egentligen inte spelat någon roll om jag inte gillade stämpeln det är ju tanken som är så otroligt fin! Jag blir helt glad i hela hjärtat!

Så det har varit en riktigt rolig postdag! Nu ska jag gå och äta min frukost och duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0