Helgen...

har varit trevlig! Väldigt fint väder här i Göteborgstrakten. Har varit på Tjörn hela helgen och jobbat. Vi gjorde egentligen inte så mycket, hade picknick, grillade och var i Botaniska idag. Har jobbat på läger i fyra år nu med samma grupp och nästa läger är det sista. Det känns ju lite konstigt måste jag säga.

När jag kom hem så kom jag på att det var cyberpyssel på pyssel.net. Skyndade mig in och kollade utmaningarna. Tänkte att jag nog skulle hinna med en iallafall och det gjorde jag men det blev inte särskilt bra. Var inte alls nöjd. Lägger upp kortet här när det är färdigröstat.

Kan visa ett kort iallafall som jag skickade in förra veckan till kortutmaningens cardjacked. Det var en liftning på Biggans kort. Får se vad de har för cardjacked imorgon som man kan inspireras av. Jag har på sista tiden börjat göra mycket kort efter skisser och andras kort. Det är riktigt roligt!
image17

Började transkribera intervjuerna igår. Jistanes vad jobbigt det var! 11 sidor text för en intervju på ca en halvtimme. Det tog säkert 5 timmar att skriva. Vi har 6 eller 7 härliga intervjuer framför oss...

Har precis hämtat K från skidresa så nu ska jag krypa ner. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0